

Reklamace
U zboží, u kterého se v době záruky vyskytla vada, je nutné předem vyplnit reklamační formulář, kde uvedete popis vady, on-line jej odešlete prodávajícímu a poté je nutné vyčkat na zprávu od prodejce. Zboží na reklamace řešíme obvykle vlastním svozem.
Pokud bylo zboží zasláno přes Zásilkovnu, necháme Vám na email zaslat zpětný štítek (Reklamační asistent), který vytisknete, nalepíte na zabalenou zásilku a odnesete zdarma do jakékoli pobočky Zásilkovny.
Pokud bylo zboží zasláno přes PPL, objednáme svoz. Dopravce k Vám přijete pro zásilku (předem zavolá) a nalepí na něj svůj štítek. Nemusíte nic vypisovat, jen zboží opět důkladně zabalit.
Do 30 dnů od převzetí reklamované zboží Vás vyrozumíme o způsobu vyřešení reklamace (přijetí/nepřijetí reklamace, výměna-oprava zboží).